Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Västra Sidan-relateratFeedback ang hemsida
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Feedback ang hemsida

Här kommer ett nytt tips från "coachen". 🙂

Fick höra från en annan västring att bekräftelsemejlet till forumet hamnade i skräpkorgen. Kan nog bero på vilken mejlleverantör man har. Att tänka på.

Citat från Marcus den februari 26, 2020, 09:11

Bra jobbat!

Jag kan ju tycka att det skulle va bra om endast registrerade medlemmar kan läsa på forumet.

Kan du utveckla lite varför du tycker det? Förra forumet var ju helt öppet. Bara nyfiken!

Jag tycker det låter som en eminent idé att ha forumet öppet för alla, men även en intern-del för medlemmar.

Citat från Joint den februari 26, 2020, 13:55

Här kommer ett nytt tips från "coachen". 🙂

Fick höra från en annan västring att bekräftelsemejlet till forumet hamnade i skräpkorgen. Kan nog bero på vilken mejlleverantör man har. Att tänka på.

Vi får göra en egen FAQ sektion åt dig helt enkelt!

 

Lade till en rad om skräpkorgen som man ser när man reggar sig. Till alla som läser: om fler får mailet till skräpkorgen så skriv gärna det här, vore bra att veta ungefär hur vanligt det är

Om man är längst ner på sida 1 i en forumtråd och vill titta på sida 2 så hamnar man längst ner på sidan efter att ha klickat på 2an, skulle vara bättre om man flyttas längst upp då.

Citat från hannibal den februari 26, 2020, 13:59
Citat från Marcus den februari 26, 2020, 09:11

Bra jobbat!

Jag kan ju tycka att det skulle va bra om endast registrerade medlemmar kan läsa på forumet.

Kan du utveckla lite varför du tycker det? Förra forumet var ju helt öppet. Bara nyfiken!

Om man skulle vilja diskutera interna saker kring t.ex. tifo. Men som @brukarn skrev så är det kanske bättre att ha helt öppet för att "locka in" medlemmar.

Citat från Marcus den februari 26, 2020, 15:46
Citat från hannibal den februari 26, 2020, 13:59
Citat från Marcus den februari 26, 2020, 09:11

Bra jobbat!

Jag kan ju tycka att det skulle va bra om endast registrerade medlemmar kan läsa på forumet.

Kan du utveckla lite varför du tycker det? Förra forumet var ju helt öppet. Bara nyfiken!

Om man skulle vilja diskutera interna saker kring t.ex. tifo. Men som @brukarn skrev så är det kanske bättre att ha helt öppet för att "locka in" medlemmar.

Man kan ju ha "Västra-delen" dold som någon annan skrev. Vad tror folk om det?

Bra, tycker jag!

Lysande! För första gången på över ett år kan jag i över huvud taget använda forumet. Tack!

 

Jag fick bekräftelsemejl till skräpposten men det kom fram på några sekunder bara.

Snygg och bra med formulär för medlemsanmälan osv.

Jag (likt många andra) har rollen "Normal" i forumet vilket till viss del känns betryggande.