Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Västra Sidan-relateratFeedback ang hemsida
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Feedback ang hemsida

När man kommer in på forumet kan man läsa vilket som är det "sista inlägget". Borde det inte stå "senaste inlägget"?

Jag har tidigare kommit in på bussanmälan via min mobil, men nu går det inte via min ajjfån. Falun inte klickbart för mig. Går dock via andra enheter.

Sen har @Bruce problem med att fullfölja sin registrering. Han har Live som mejlleverantör.

Jag kommer inte in på Brukarns säsongsrapporter. Ligger de nere och när är de i sådana fall åter på sidan?

Jag la upp den första i torsdags kväll - den borde du väl se? De andra kommer att komma upp så småningom, men det går kanske inte jättesnabbt...

Citat från Brukarn den april 4, 2020, 12:09

Jag la upp den första i torsdags kväll - den borde du väl se? De andra kommer att komma upp så småningom, men det går kanske inte jättesnabbt...

Ja men titta så bra 🙂

Jättebra jobbat med denna portal, men hur får vi snurr på surret?

Är det rent av läge att öppna upp för ett dynamiskt klotterplank? Vi lever ju i tider av flöden.

Vad är ett dynamiskt klotterplank?

 

Tänk ett Twitter/Facebook-flöde fast med i stort sett bara Sirius-relaterade snackisar. En gästbok, även kallad.

OK! Hur som helst så vore det bra om det blev lite mer fart här på forumet såsom det var på det gamla (ibland i alla fall).

 

 

Kom gärna med förslag hur vi kan revitalisera forumet!
Det är ju en speciell period nu. Antal ämnen att diskutera är inte så många kanske.