Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Västra Sidan-relateratFeedback ang hemsida
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Feedback ang hemsida

Sida 1 av 4Nästa

Skriv gärna med buggar/önskemål här så ska vi försöka lösa dem på momangen

Bra jobbat, webmasters!

Jag kom först inte in på hemsidan via min mobila Safari, men kom in genom en annan webbläsare. Jag löste sen Safari genom att rensa webbläsarens cacheminne, så nu har jag ingen bugg att rapportera utan mer ett "tips från coachen" om någon annan har problem att komma in hit via sin webbläsare.

Huge love!

Älska hemsidor!

Bra jobbat!

Jag kan ju tycka att det skulle va bra om endast registrerade medlemmar kan läsa på forumet.

Citat från Marcus den februari 26, 2020, 9:11 f m

Bra jobbat!

Jag kan ju tycka att det skulle va bra om endast registrerade medlemmar kan läsa på forumet.

Varför då tänker du? Tror att det kan bli svårt att locka hit folk om man inte kan läsa diskussionerna.

Men kanske man kan tänka sig att vissa forumdelar är osynliga för utomstående, t.ex just den här om Västra Sidan där vi diskuterar interna saker. Medan diskussionsforumen om fotboll och bandy är öppna.

Citat från Joint den februari 26, 2020, 12:46 f m

Bra jobbat, webmasters!

Jag kom först inte in på hemsidan via min mobila Safari, men kom in genom en annan webbläsare. Jag löste sen Safari genom att rensa webbläsarens cacheminne, så nu har jag ingen bugg att rapportera utan mer ett "tips från coachen" om någon annan har problem att komma in hit via sin webbläsare.

Alltid bra med tips också. Eventuellt kan det tyda på att nåt är fel - om nån mer har samma problem så skriv här!!

Lysande med nya hemsidan.
Den skulle stråla ännu klarare över Arkens Gärde om det gick att navigera tillbaka hemsidan från forumet 😉

 

Citat från Martin den februari 26, 2020, 10:09 f m

Lysande med nya hemsidan.
Den skulle stråla ännu klarare över Arkens Gärde om det gick att navigera tillbaka hemsidan från forumet 😉

 

Det är ett problem när man kommer från länken i registreringsmailet. Kommer fixas på något sätt snarast! det går annars bra att gå direkt till vastrasidan.se/forum

Så jävla bra och snyggt! Tack!!

Sida 1 av 4Nästa