Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Västra Sidan-relateratFeedback ang hemsida
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Feedback ang hemsida

FöregåendeSida 4 av 4

Nej de är klart att det är lite speciellt just nu och forumet är nytt osv. Ett sätt kan ju ända vara att länka in (jag vet inte riktigt vad det heter) personer som man skriver om / kommenterar. Är det @hannibal eller @joint som kommenteras alt. Glad-Garry (@garligur) så får de ju en avisering och så kanske diskussionen lever vidare ..

Jag har sett att ni fortsatt har kvar gamla logotypen i toppen av hemsidan. Vet inte om det är medvetet då ni har den nya på andra ställen?

Älskar bortaguiden, men jag kan inte se bilderna som det hänvisas till längre. Kunde det på den "gamla" hemsidan för VS. Är det bara jag som har det problemet?

Citat från Affe den juli 3, 2020, 18:27

Älskar bortaguiden, men jag kan inte se bilderna som det hänvisas till längre. Kunde det på den "gamla" hemsidan för VS. Är det bara jag som har det problemet?

Det har varit problem med rättigheterna till bilderna. Vi har fått betalningskrav från bildbyrån för otillåtet användande.

FöregåendeSida 4 av 4