Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySilly season 2021
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Silly season 2021

Å så Ortman dock bara på ett år. En spelare med mycket fin potential. Jag tror att han tar stora steg till nästa säsong.

Sedan att hans JOFA 480 L galler ser lite för stort ut är ju en annan sak 🙂

Kanonbra med Ortman även om det "bara" blev 1 år.

Ser i bandypuls att Broberg verkar dra lite i Ted Bergström. Hoppas verkligen han väljer att stanna i Blåsvart.

Jo Broberg har många krokar ute verkar det som. Bröderna Öhrlund, Bröderna Bergström och så Daniel Burvall Jonsson. Får de in hela det gänget så blir det nog inte kval för deras del i alla fall.

Jag upptäckte igår att Bandypuls gick att läsa via jobbets alla digitala prenumerationstjänster. Så nu ska här läsas ikapp!

Ted B bor ju i gurkstan och skulle han spela i Broberg och bo kvar i V-ås ökar restiden med dryga timmen enkel väg jämfört med resa  till Uppsala. Men väljer han att flytta "hem" så är det en annan sak.

Bra med Ortman. Har kapacitet även som mittfältare om vi får in någon/några backar i truppen.

SAIK drar i Heeger. Men för f-n, tar era egna istället! Det räcker att ni ”snodde” Bella. Skulle bli så besviken om Heeger går till SAIK eller något annat lag för den delen. Kom igen Heeger, du har en blåsvart själ och ska spela i det vackraste av alla lag d.v.s. Sirius.

Äh, Bella är lika blåsvart som röda hund nånsin varit.....    Däremot får jag frossa av rykten som Mickelsson till Sirius.  Då är det slut med säsongsbiljett redan nu i april för min del.

Har Mickelsson kvar sitt delägarskap i firman i Uppsala? Jag har svårt att se att Sirius betalar bra lön utan det krävs ett extra jobb. Att höra med honom är rätt tycker jag men sedan är väl frågan om vi inte ska satsa på några egna istället

Bra med åldermannen Mårtensson i nästa års laguppställning.

Härligt Kalle!