Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyVänersborg-Sirius 3/2 kl. 19
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Vänersborg-Sirius 3/2 kl. 19

FöregåendeSida 2 av 2

Skillnaden mellan Glad-Garry och Garry blir mindre och mindre känns det som. Jag kan ha fel!

Lite, "haka upp och hålla fast" kan ju vara OK men slag mot överkropp/hals känns ju väldigt tveksamt (läs: helt oacceptabelt). Någon match bör det bli på den. Dock hjälper det ju enbart våra konkurrenter om Vänersborg saknar spelare.

Jag tror dock på @nyllet :s teori om vattensflaskorna. Du är något på spåret där!

 

 

Citat från Jocke den februari 4, 2021, 08:49

Skillnaden mellan Glad-Garry och Garry blir mindre och mindre känns det som. Jag kan ha fel!

Lite, "haka upp och hålla fast" kan ju vara OK men slag mot överkropp/hals känns ju väldigt tveksamt (läs: helt oacceptabelt). Någon match bör det bli på den. Dock hjälper det ju enbart våra konkurrenter om Vänersborg saknar spelare.

Jag tror dock på @nyllet :s teori om vattensflaskorna. Du är något på spåret där!

 

 

Den enda konkurrenten till oss som Väners har kvar är ju Bollnäs i näst sista.

Då det är fyra matcher tills dess så lär han vara tillbaka.

Ja för min del är det åtminstone 10 matcher rätt av, med tanke på att det är att avsiktligt skada en spelare för längre tid....

Åtminstone ska jag se till att han blir borta för betydligt längre tid om den fjuniga jäveln kommer hem till mig!!!!!

Klubbfäktaren fick tre matcher.

FöregåendeSida 2 av 2