Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyVänersborg-Sirius 3/2 kl. 19
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Vänersborg-Sirius 3/2 kl. 19

Sida 1 av 2Nästa

En vinst här skulle sitta så jävla fint. Det skulle betyda ett stor kliv mot slutspel och ett kliv i tabellen. Sirius hej!

Ja men Vänersborg har gjort det bra denna säsong.
Många bekanta namn i laget. Är Kumpuoja tillbaka efter skada?

 

Enligt elitrapport spelas matchen kl. 18 men enligt Sirius bandys hemsidan är avspark kl. 19. Vilket stämmer?

Den är lagd 18:00 i Elitrapport (vilket torde vara rätt då den är officiell kanal för rapportering)

En detalj: Det heter ju lite olyckligt avslag i bandy och det blir inte bättre med det engelska namnet Stroke Off

Sirius senaste facebookpost säger 18.00, så antar att det stämmer. Börjar bli dags för en seger borta mot Väners nu!

Spännande läge nu. Blir tre intressanta veckor som följer.

Kan vi få stopp på de gamla Sirius-spelarna Grachev, Kumpouja och Jenefelt är mycket vunnet.

Och sen kunna överlista Kimmo i målet.

Vågar inte tro på mer än oavgjort ikväll.

Kämpa på svart och blå!!!!

5-1 nu. Varför har vi så förbannat svårt mot Väners borta? Häller dom in laxermedel i våra vattenflaskor? Kan ta en förlust men snälla håll siffrorna ner. Vår bra målskillnad kan göra skillnad.

Kvar i bussen första. Bättre andra.

Nya tag på lördag. Då blir det fart från avslag i första.

Sorgligt klent försvarsspel i första och sen är det ju bara att spela av matchen. Hoppas Qvist är ok och att Isaksson har en avstängning att se fram mot efter den fula efterslängen.

Nu ser jag inte mycket bandy, då jag inte ids se tv sändningar... men jag såg repriserna på Aftonbladet.... Herr Isaksson från Vänersborg är väldigt välkommen hem till mig på Svanvägen, så ska vi ha en liten diskussion om bandy....  en liten liten pratstund bara... en lugn och sansad pratstund... utan några heta känslor....... GHAAAAAAAAAAAAA    Om jag skriver vad jag tänker nu, blir både jag och sajtansvarig anmälda för förtal och hot.....  så jag skriver inte... Jag är bara Glad-Garry!!!

Sida 1 av 2Nästa