Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySirius-LAIK sön 15/3
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Sirius-LAIK sön 15/3

Känns pissigt, men jag väljer att se det som en Corona-åtgärd (nåja...), och att vi med säkerhet kommer att fixa kontraktet och således nästa elitserie-säsong aldrig mer flytta in i Relitan. Fuck it, nu löser vi detta. Även om det känns plastigt. Sen får man väl motionera emot sådant här på årsmöte!

Rätt beslut att låta matchen spelas i Relitan. Däremot blir jag lite förvånad att Sirius tillåter en publik på max 300 pers. Förvisso en snygg gest mot alla trogna men nog ökar det risken för smittspridning alltid? Jag pröjsar en VIP-biljett istället för att försöka komma in.

Välkomna till Hamnpaviljongen som kommer visa matchen imorgon!

Nån som funderar på HP? Trist om man blir själv där.

Citat från Lars den mars 14, 2020, 14:17

Nån som funderar på HP? Trist om man blir själv där.

Jag kommer! Vi kan växla några ord om tycke uppstår.

Visst, det är lite blåsigt. 7 m/s, men det är ju ingen nederbörd enligt meteorologerna och inte heller jättevarmt. 5-6 grader. Inte så stor skillnad mot i Falun i onsdags. Gah, vilket sunkigt slut på en sunkig säsong. Ovärdigt. Nu får de bannemig ta och vinna med tvåsiffrigt.

Jag är jävligt kluven, men kommer nog att gå. Dock tänker jag nog bojkotta sången. Sorry laget, men jag vill inte vara med och romantisera Relitahallen som match-arena.

Vilket dilemma detta är! Har ju någonstans svurit att aldrig se en match i Relitan, men under rådande omständigheter så... Grubblar fortfarande, men går jag dit så blir det med sång ändå. Hela poängen är ju att stötta laget och hjälpa dem att fokusera så mycket som möjligt.

Har ett par plåtar över om man är sugen att gå. Först till kvarn.

Jag har även lite svårt för hela den här jippofieringen av en direkt avgörande match. Det finns folk som brinner för laget, åkt på bortamatcher och troget följt säsongen som har varit – också möts dessa av att det finns andra hands fiktiva plåtar.

Såja!