Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySirius-LAIK sön 15/3
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Sirius-LAIK sön 15/3

Sida 1 av 3Nästa

Nu har man goda förutsättningar inför söndagens match. Moralen och glädjen är tillbaka och vi har fått momentum. Den stora fråga är: kommer det att spelas utan publik eller med 500 personer på läktaren? Jag hoppas för den sist nämnda eftersom Sirius behöver Västra!

Det är lite läskigt att vi typ har det i egna händer men ändå inte om Frillesås fallerar totalt. Men det ska ju gå nu.

Tur det är några dagar kvar så Frillesås hinner nyktra till! En riktig rysare detta och det är låååångt ifrån klart!

Det får inte bli så att vi pustar ut nu och tror det löser sig. Då kan vi bli rejält överraskade. LAIK kan ju ge allt och försöka vinna utan att "riskera" gå upp!

Dessutom kan ju som sagt var Falun vinna med många mål mot Frillesås och då räcker det inte om vi vinner

Visst är det så. Men om vi kör 150% på söndag då kan vi köra över LAIK. Alla 500 till Studan!

Fast blir det spel på Studan? Med publik? Är det beslutat? Om Sirius beslutar att spela utan publik kan de ju lika gärna spela i Relitan där förhållandena för bandyspel är de bästa. Väderprognosen för söndag ser inte alltför positiv ut och vi vet ju hur nervösa killarna blir när isen inte är till belåtenhet. Ser också att vädret i Frillesås kan komma att bli lika kasst, om inte ännu sämre (17m/s i byarna). Kan bli en flytt till Surte kanske för man kan inte gärna skjuta på den matchen.

Inte beslutat: https://www.siriusbandy.se/biljettforsaljningen-stangd-tillsvidare/

Nu hade vi ju bara 685 pers senast och då var det ju ändå några bortasupportrar på plats. Så jag tycker att klubben borde köra.

500 pers – först till kvarn! Medlemmar borde få förtur och Västra borde tilldelas 50 biljetter.

Jag har köpt biljett till matchen direkt efter onsdagens seger mot Falun. Jag köpte biljett nr. 1 🙂

UNIK fixade sitt kval galant, viktigt. Lite krokigare väg för blåsvart men fullt fokus så ska vi fixa detta på söndag.

Det kommer aldrig att finnas ord för vad jag känner för detta fjolleri!!! BASTA!!!

Är detta på allvar, så hoppas jag fan i mig att vi åker ur!!! Allt som jag någ0nsin brytt mig om när det gäller idrott kan DRA ÅT HELVETE!!!

Sida 1 av 3Nästa