Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: ÖvrigtMerch!
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Merch!

Det nya motivet ”Stor och tung – Västra Sidan – 100 %” ser ut som en klockren öletikett. Dock 10,2 % dårå. Damtröjorna borde kanske ha sloganet ”Stor och tuff”, eller det kanske är ofräscht? Kom bara att tänka på det.

Om Kalle Larson kritar nytt kontrakt borde han vara föremål för en tischa.

Som den lirare jag är skulle jag välkomna en becknarväska med något schysst Blåsvart-motiv, alternativt en sån där ex-gubbig midjeväska.

Citat från Joint den augusti 18, 2020, 13:22

Det nya motivet ”Stor och tung – Västra Sidan – 100 %” ser ut som en klockren öletikett. Dock 10,2 % dårå. Damtröjorna borde kanske ha sloganet ”Stor och mjuk”, eller det kanske är ofräscht? Kom bara att tänka på det.

Om Kalle Larson kritar nytt kontrakt borde han vara föremål för en tischa.

Som den lirare jag är skulle jag vilja ha en becknarväska med något schysst Blåsvart-motiv, alternativt en sån där ex-gubbig midjeväska.

Dåligt med becknarväskor, men midjeväska, axelväska och "retroväska finns". Kan lägga ut några varianter så får du se i webshopen.

Trevligt! Hittar bara tygpåsar just nu.

Citat från Joint den augusti 18, 2020, 13:39

Trevligt! Hittar bara tygpåsar just nu.

Funkade bara färgmässigt med ett motiv, det som heter "Västra Sidan grå kant", och bara på midjeväska och axelväska. Spreadshirt har vissa begränsningar i färgurvalen vad som funkar med vissa tryck.

*Slänger iväg en beställning på midjeväska och en tröja*

Har du fått grejerna @joint? Vad tycker du i sånt fall?

Va det "t-shirt herr" eller "premium t-shirt herr" du beställde? Det är den senare vi ska ha, men jag kan ha råkat fucka upp inställningarna ett tag så det va den billigare varianten som låg ut.

Varorna skickade men verkar chilla på något DHL-lager sedan i fredags.

Jag beställde tischan med "Västra Sidan" där pricken över i:et var en stjärna. Tyckte den var stilrenast, vilket jag kan uppskatta.

Det verkar som att det var en sådan där "t-shirt herr" tyvärr, fast den kostade 180 spänn vilket jag inte tycker är så billigt..? Därtill är väl Spreadshirt inte så fördelaktiga provisionsmässigt, men det är ju förstås en smidig lösning som när objekten är i sin ordning knappt kräver någon administration. 🙂 Hoppas det inte är pisskvalitet nu bara. 😉

Nej det är inte så stor prisskillnad, 15kr i slutpris. Så hoppas kvalitén är OK. Totalt sett så är Spreadshirt en fördelaktig lösning eftersom vi inte riskerar nåt, men som du skriver så är inte provisionen den bästa. Vi har valt att lägga på en marginal på 20kr, hela det överskottet kommer att fördelas mellan Sirius olika föreningar.

En liten nackdel är ju också att dom sprayar plaggen istället för att trycka, så t.ex. gult på svart är lite risky då det tenderar att se lite urtvättat ut. Men men, det är det bästa vi kan få till i nuläget.

Ah, ok. Nya motiv och grejor dyker upp ser jag nu.

Västra Sidan Supporters-knapparna dock, enligt den förväntade designen avskalas den första och sista bokstaven åt vardera håll. Avstånd! 😛

Fixat!

Säg till om du upptäcker nåt mer knas. Och det är nog betydligt mer administration än vad du tror, det är 1000 olika inställningar som ska göras 😉