Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: ÖvrigtMerch!
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Merch!

Sida 1 av 4Nästa

Tyck till om ny merch

Västra Sidan vill ha din hjälp och önskemål för att ta fram ett nytt sortiment av merchendaise. Vad tycker du att det ska finnas för typ av saker att köpa? Har du idéer och förslag på design av tryck till exempelvis t-shirts? Hör av dig med förslag till kontakt@vastrasidan.se eller kommentera i forumet.

Om du har förslag på design

Skicka in din design med filformat .tif eller .eps. Det går också bra att skicka in en skiss eller beskrivning så tar vi hjälp av de duktiga medlemmar vi har i Västra Sidan för att göra det till en färdig design.

Ni är med och bestämmer

Om vi får in många förslag så kommer vi att lägga upp en omröstning på forumet där vi låter er medlemmar rösta fram vilka förslag vi ska beställa.

Jag lade ett förslag i en redan påbörjad tråd

https://api.vastrasidan.se/forum/topic/marknadsforingsprodukter-merchandise/

 

 

Hade missat den tråden. Kul idé!

Jag tycker det skulle va kul med en kylväska till bortamatcherna med ett Västramotiv på. En sån där mindre tygvariant som man får plats med ett 6-pack och en kylklamp i.

Hoodie är ett annat användbart plagg men det riskerar att dra iväg i pris.

Citat från Marcus den april 8, 2020, 10:57

Jag tycker det skulle va kul med en kylväska till bortamatcherna med ett Västramotiv på. En sån där mindre tygvariant som man får plats med ett 6-pack och en kylklamp i.

Kan vi ha en store variant så att man får plats med 2 flaskor Kir?

Citat från Marcus den april 8, 2020, 10:57

Jag tycker det skulle va kul med en kylväska till bortamatcherna med ett Västramotiv på. En sån där mindre tygvariant som man får plats med ett 6-pack och en kylklamp i.

Hoodie är ett annat användbart plagg men det riskerar att dra iväg i pris.

Älskart! Kan bli magisk förvirring om 40 pers på en buss har likadana väskor. Öltombola!

Jag är ett stort fan av klibbor, framför allt för att det blir mycket roligare att gå ut på promenad om man kan sprida lite Sirius längs vägen.

Men det känns viktigt att de visar tydligt att de handlar om Sirius för att de ska fylla något syfte i att se till att folk får upp ögonen för Sirius och i slutändan drar folk till Studan. Så konsten är väl att designa klibbor som tydligt visar att de är Sirius samtidigt som de också är Västra Sidan.

Med risk för att vara kontroversiell...

Kikar in i spåkulan och gissar på att folk så småningom kommer rekommenderas att använda munskydd i framtiden även i Sverige, speciellt om man är på ställen där det är svårt att hålla avstånd som till exempel på fotbollsläktare. Så Västra sidan munskydd som går att tvätta o återanvända? Kan ju bli flopp på den också, om det aldrig kommer någon rekommendation 🙂

Midjeväska? Hyfsat gubbigt, men denna accessoar har ju blivit mode igen och är ju numera en så kallad becknarväska.

Citat från uppsalaarblasvart den april 16, 2020, 18:42

Med risk för att vara kontroversiell...

Kikar in i spåkulan och gissar på att folk så småningom kommer rekommenderas att använda munskydd i framtiden även i Sverige, speciellt om man är på ställen där det är svårt att hålla avstånd som till exempel på fotbollsläktare. Så Västra sidan munskydd som går att tvätta o återanvända? Kan ju bli flopp på den också, om det aldrig kommer någon rekommendation 🙂

Såg att HSV har börjat sälja munskydd i klubbfärger nu 🙂

https://shop.hsv.de/accessoires-und-zubehoer/krawatten-und-accessoires/2565/hsv-gesichtsmaske

Sida 1 av 4Nästa