Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyFalun-Sirius ons 11/3
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Falun-Sirius ons 11/3

FöregåendeSida 2 av 2

Vädret i Falun i morgon kväll (Kl. 19). Enligt Klart.se blir det uppehåll, 2˚C, vind 3 m/s i byarna 7 m/s. Inget skitväder i alla fall.

Vad är det med intresset? Ja, allt är piss, men just därför ska vi vara där och stötta laget om det så blir förlust och degradering. Jag vill tro att vi har chans att påverka laget positivt genom närvaro och sång, även om jag har börjat tvivla på det också då det känns som att de vänder det emot sig i form av ökad press och nervositet.

Men vaf... Alla till Falun! Ses i morgon.

Citat från Hawkeye den mars 9, 2020, 10:27

Hur ser vi till att den där junisen från 2015 står i mål för Falun nu på onsdag?

 

Han har stått i Borlänge under säsongen kan jag lägga till

Vilken avskyvärd ångest 😱. Fosterställning i soffan och kolla elitrapport vart 5:e min. Snälla snälla Sirius visa nu vad ni kan!

Ångest, lätt illamående och grava fokuseringsproblem. Då vet man att det är kvaltime med Sirius.

Våga vinn i kväll Blåsvart!

 

Puh! Första steget klart! Nu tar vi LAIK av bara farten. Vi har +3 mål tillgodo på Falun (om jag nu räknat rätt).

Helt slut, utan röst men hur glad som helst. Sirius har byggt upp på allt som var positiv i matcherna mot Frillesås och vi fick se ett glad gäng som åkte skridskor och spelade bandy med fart! Helt fantastisk upplevelse! Nu kör vi på söndag och säkrar kontrakten för nästa säsong!

FöregåendeSida 2 av 2