Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyBroberg-Sirius 20 november 19:00
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Broberg-Sirius 20 november 19:00

FöregåendeSida 2 av 2

Heinonens lilla uppvisning strax innan lyftet är snyggt också.

Framförallt så gör vi mål! Det verkar finnas ett bra ”driv” i laget. Det är bra fart på skridskorna när vi anfaller.

 

Citat från Jocke den november 16, 2020, 13:10

Match på fredag i Söderhamn. Hällåsen har blivit Hallåsen och det gula ljuset är borta.

Ständigt svårspelade Broberg blir krångliga även denna gång men jag tippar vinst. 6-4 vinner vi med.

 

Man får ju erkänna att domaren missade en Brobergsstraff där mot slutet så i princip tippade du helt rätt!

Så trevligt, Brukarn, att läsa dina kommentarer igen. Det har varit för tyst ifrån dig. Saknar Apan, var är du?

Citat från Brukarn den november 21, 2020, 15:20
Citat från Jocke den november 16, 2020, 13:10

Match på fredag i Söderhamn. Hällåsen har blivit Hallåsen och det gula ljuset är borta.

Ständigt svårspelade Broberg blir krångliga även denna gång men jag tippar vinst. 6-4 vinner vi med.

 

Man får ju erkänna att domaren missade en Brobergsstraff där mot slutet så i princip tippade du helt rätt!

Jag vill ju inte skryta MEN ...! Sen tror jag visserligen att Anton hade tagit straffen ...

Trevligt med en seger!!  Vi som inte orkar med dålig bandy-TV och sagt tack och hej till unt av principskäl, firar via rapporter från text-TV.  Blir lite knapert i år, men som jag sagt tidigare....   Om bara vi låter aJkÅ vinna skiten i år, så är vi av med dom.  Dubbla gånger tvåsiffrigt är perfekt. Hoppas på liknande resten av serien, även när de möter oss. Då är vi av med dom till bandysäsongen börjar på riktigt, i slutet av oktober 2021.

Om det inte är förenat med några repressalier kanske vi skulle överväga att lämna WO borta mot Galget? Bandyförbundets lättvindiga WO-politik bör väl dock bara tillämpas vid Corona-utbrott/utbredd misstanke? Annars blir det parodi. SvBF lade upp det som att man bara behövde swisha bensinkostnaden till den aktuella bortamatchen vid lämnadet av WO. Riskerar att bli parodi i allsvenskan.

FöregåendeSida 2 av 2