Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius FotbollAllsvenska premiären 2020
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Allsvenska premiären 2020

FöregåendeSida 2 av 2

Tänker också att det inte skadar att uppmana folk till rätt färger på kläderna, det påverkar alltid någon!

Citat från Diamant den februari 26, 2020, 17:55

Tänker också att det inte skadar att uppmana folk till rätt färger på kläderna, det påverkar alltid någon!

👍

Uppmaning till mer enhetlig klädsel är god.

Apropå Nya Studan, så har jag nåtts av uppgiften att kommunens officiella invigning sker först i sommar. Enligt en västring som jobbar på arenan är bygget inte riktigt i fas och han räknar med att en del saker inte kommer att vara helt iordningsställda tills premiären. Så kommunen kommer nog inte att bjuda på pumpa och ståt i april, utan först i sommar.

Det var en otrolig långbänk innan det där efterlängtade spadtaget togs, och det är en långdragen byggprocess. Men det blir en fet arena när allt är på sin plats! Plast.

Det stämmer att invigningen är planerad till 15/6 eller nåt sånt.

Jobbar också där i stort sett dagligen så jag har lite koll 😊

En av klubbens största sponsorer fiskade lite efter om idéer när dom är matchvärdar i första matchen. Dom har tidigare köpt in flaggor vilket säkert är uppskattat av gemene man och jag anser att det inte direkt skadar heller.

Vad anser ni andra om den saken?

Citat från Marcus den februari 26, 2020, 18:58

En av klubbens största sponsorer fiskade lite efter om idéer när dom är matchvärdar i första matchen. Dom har tidigare köpt in flaggor vilket säkert är uppskattat av gemene man och jag anser att det inte direkt skadar heller.

Vad anser ni andra om den saken?

De borde bolla med VU om de har planer för tifoarr på övriga läktare i prempan.

Annars är jag väl positivt inställd till t.ex. blåsvarta ark, men jag ogillade när en av våra tyngre sponsorer tryckte upp tusentals Sirius-flaggor med sin företagsloggo på.

Citat från Joint den februari 26, 2020, 19:08
Citat från Marcus den februari 26, 2020, 18:58

En av klubbens största sponsorer fiskade lite efter om idéer när dom är matchvärdar i första matchen. Dom har tidigare köpt in flaggor vilket säkert är uppskattat av gemene man och jag anser att det inte direkt skadar heller.

Vad anser ni andra om den saken?

De borde bolla med VU om de har planer för tifoarr på övriga läktare i prempan.

Annars är jag väl positivt inställd till t.ex. blåsvarta ark, men jag ogillade när en av våra tyngre sponsorer tryckte upp tusentals Sirius-flaggor med sin företagsloggo på.

Rätt nice med flaggor när det gäller långsidorna ändå. Vad som helst som skapar lite stämning där är ju välkommet 🙂 En nackdel med pappersark är ju att många tycker att det är roligt att vika stora pappersflygplan och sen kasta in de på plan.

https://www.google.se/amp/s/blogs.elconfidencial.com/amp/deportes/a-mi-bola/2018-01-08/grada-fans-bernabeu-real-madrid-robinson_1500950/

På länken ovanför kan ni se en bild på Real Madrids klack. De har alltid allihopa vita tröjor. Ser rätt fräscht ut får jag säga

FöregåendeSida 2 av 2