Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyHjälp Sirius Bandy
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Hjälp Sirius Bandy

Nu finns Galaxderbyplanschen till försäljning.

Ett måste för sportbollintresserad ungdom!

https://iksshop.se/products/galaxderbyt-poster

Trivselvärdar!

Hej!

Sirius bandy letar efter trivselvärdar till allmänhetens åkning. har du möjlighet eller vill hjälpa till kontakta då Istvan von Polgar
IK Sirius Bandy
0707 584282

 

Det är främst dessa tider som behövs

17/2 2 personer från 08.30-15.00
22/2 5 personer   0830-15
23/2 4 personer 0830-15
24/2 6 personer 0830-15
25/2 4 personer 0830-15
26/2 4 personer 0830-15
27/2 6 personer 12.30-20.30
28/2 7 personer 0830-16.30

Nu finns Sirius Bandy & Co att köpa på McDonalds! För er som brukar äta där ibland är valet enkelt! För er som inte brukar handla där så har ni nu en anledning.
Tag med barn och barnbarn!

McDonalds finns lite varstans.

5 kr per mål går till Sirius

Tänk om vi kunde komma upp i 5000 stödbiljetter! För närvarande ligger vi på dryga 4000 st. Jag lägger 500:- (10 biljetter). Kom igen nu, sista hemmamatchen i grundserien och Sirius behöver stålar. Faktiskt dags att redan nu börja tänka på nästa säsong. Oroväckande tyst om förlängningar av kontrakt och vem/vilka blir tränare?

Det verkar bli ett litet plusresultat för året enligt utsago i UNT. Bra där alla!

Fansens värvning är tillbaka!
Alla pengar som kommer in öronmärks till spelare i herrlaget för att behålla befintlig trupp samt eventuella nyförvärv.

Bra där med att få med även behålla då vi inte vill att Anton eller andra ska lockas att lämna. De har ett stort Siriushjärta men de kan ju inte heller spela helt gratis bara för det!

 

 

Jag är beredd att lägga 500:- i månaden fram till till augusti. Någon som orkar, kan, hänga på? Älskar mitt vackra blåsvarta lag. Vi är kanske inte bäst men jo, vi är liksom bäst ändå.

Sirius Hej!

Citat från Nyllet den mars 12, 2021, 19:07

Jag är beredd att lägga 500:- i månaden fram till till augusti. Någon som orkar, kan, hänga på? Älskar mitt vackra blåsvarta lag. Vi är kanske inte bäst men jo, vi är liksom bäst ändå.

Sirius Hej!

Challenge accepted! 🙂

Alltså, på IKS bandys facebooksida för "fansens värvning" finns ett inlägg från Jimmy H. att det redan skulle ha kommit in 277895,5 :- men upptäcker, tyvärr, att det är daterat den 29/3 2020! Vad är detta 😳? Varför lägger man in detta 🤔? Man får ju för f-n upp hoppet 😡! Eller är det sant 🤑? Någon som vet vad som gäller? Det är faktiskt två veckor till 1:a April 😣

 

Det är förra årets Fansens värvning som du ser! 277 000 kr redan 27 april alltså! Kan vi slå det i år tro?

Du får nog dela med 10 för att få aktuell siffra!

 

Edit: Nu kom det 24 757 kr redan