eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Bajen-Sirius tisdag 5 november 19:00

Dags för Bajen igen och jag tror det blir på Gubbängen (i hallen) (om de nu har valt att inte ha kvar isen på Zinken).

Bajen har gjort lite som oss och blandat och gett under säsongen. Jag hoppas på ett bottennapp från deras sida på tisdag. Det kommer bli tufft men vi har förhoppningsvis med oss en bra känsla från AIK matchen (från hallen och att vi var nära) och nu senast mot Bollnäs (den sena kvitteringen).

4-4 blir det

Nu torskade Bajen med hela 6-1 mot Motala och tidigare mot oss vilket torde innebär att de kommer att var riktigt revanschsugna. Nä, nu blir det torsk där Mossan och Fager har lekstuga med vårt unga försvar.

Förövrigt upphör man aldrig att förvånas över Motalas framfart, framför allt beaktat deras spelarmaterial och träningsförhållanden. Hur gör dom och varför kan inte vi göra likadant? Någon?

Citat från Nyllet den januari 3, 2021, 13:16

Nu torskade Bajen med hela 6-1 mot Motala och tidigare mot oss vilket torde innebär att de kommer att var riktigt revanschsugna. Nä, nu blir det torsk där Mossan och Fager har lekstuga med vårt unga försvar.

Förövrigt upphör man aldrig att förvånas över Motalas framfart, framför allt beaktat deras spelarmaterial och träningsförhållanden. Hur gör dom och varför kan inte vi göra likadant? Någon?

Vaför så negativ Herr Nyllet? Vi höll EP, Andersson, Esplund och Dzhusoev nästan stången i 90 min. Då klar vi de två legoknekt-spelarna i Bajen stången hela matchen.

Vinst med tre, det lossnar ikväll!

Köpte matchen utan att tänka på att det är hallbandy och tennisberg som kommenterar. Jävla miss.

Härligt Blåsvart!

Såååå jaaa

@omb jo men det blev lite roligt till slut i alla fall även om vi missade en straff i slutet .
vi passerade Vetlanda i tabellen och hoppas även Bollnäs förlorar så går vi om dom också.

Haha, det var en antijinx som funkade utmärkt denna gång 🤩!