eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Sirius - Varberg [2020-08-10 kl 19.00]

Osäker status på Hellboy. Hur som helst förväntar jag mig att vi för denna matchen rätt grovt, men vi måste se upp med Varbergs omställningar och bibehålla fokuset över 90 minuter plus stoppage tajm. Och förvalta chanserna för sjutton!

Den stora frågan är väl annars om Viscosi ska få fortsatt förtroende eller om Lukas kliver in igen?

Mot första segern sedan Peking-matchen, tack! (Varberg har för övrigt ingen seger på sina senaste fem matcher, men har som överlag kryssat runt.)

Vågar vi hoppas på Vecchia?

Tre poäng skulle fan smaka. Dags för det!

Just det, Steffo! Det tror jag vi vågar hoppas på. Han avstod ju senaste matchen bara av försiktighetsskäl. Inget skadat. Hoppas att han och Acke gör sin grej, då kan det bli åka av!!

Steffo och Hellboy fit for fight! Hellboy a.k.a. Eminem har förresten gjort sig av med sitt blonda hår.

Fy fan! Hur i helvete kan vi göra 3 mål och inte vinna matchen? Gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!

Svar: För att vi släpper in flest mål i hela – jävla – allsvenskan.

Så trött på att bortagängen på halvnya/nya Studan ska få komma hit och göra minst ett par baljor, så är ju verkligheten allt för ofta.

Satt som på nålar i andra halvlek. Och historien upprepade sig.

Usel "cynism" som Rydström surrar om.

Det är knappt att man kan känna glädje åt Steffos mästerliga curls och Sugitas säregna Sugi-mål.

Försvaret i dag var under all kritik och visst saknades Jalle, men Kebbas utspel i media gav ju absolut ingenting. Inte ens med på bänken nu heller. Det var ju däremot Igbo, men till vilken nytta? Sicken frysbox, asså!