eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Sirius Frillesås fredag 15/1 kl. 19

Dags för match igen. Den här gången är det Frillesås. Teoretisk borde det vara en vinnst men känns som allt kan hända. Jag vågar inte säga något om resultatet.

Fantastiska förutsättningar. 7-8 minugrader, mycket nysnö på åsenläktaren.

Det är bara att ta på sig långkalsongerna och mameluckerna och bege sig till åsen.

Jag är lite orolig men har ändå självförtroende och gissar vinst. 6-4 efter en OK match.

 

tippar en skön och mysig kväll där vi vinner med 7-3

Alltså, något av en ödesmatch ikväll. Vi måste bara vinna för att vägen till slutspel ska bli lättare/möjlig. Gränslöst nervös! Ingen j-vla underskattning utan åk sönder Frille! Precis som Gabbe törs jag inte tippa.

Glömde påminna om att köpa stödbiljetter!

Sirius Hej!

Var exact brukar man stå på åsen?

Bolltempo - delaktighet - alla för alla.

Vinst med tre bollar.

Kämåa på svart och blå!!!

Så besviken! Faaan! Jag har, ta mig fan, lust att dra tillbaka min stödbiljett!

Pinsamt - långsamt - otaktiskt - fantasilöst = Sirius bandy

Har väl lugnat ner mig lite efter debaclet i går kväll. Frustration har övergått i oro över stämningen i spelartruppen. Finns inget värre än en disharmonisk spelartrupp. Då blir det tufft för Olle & kompani. Hoppas verkligen min oro är obefogad.

Vad finns det för ursäkter för detta???  jag har visserligen inte sett matchen eftersom jag inte kan det och vägrar tv-titta, men jag hade räknat med minst 5 måls seger. Särskilt med tanke på att spelarna (med åtminstone ett undantag) skulle vara nöjda med ny tränarkonstallation.

Det är är så förbannat dåligt att jag bara vill spy!!! Det finns inte nån jävla ursäkt om det är så att spelet såg ut som det berättats för mig. Det är bara att lägga ner, lägga av....  ja va fan.....

Och ja, jag älskar fortfarande Olle som tränare, men spelarna i dagens lag ger jag snart inte en italiensk lire för utan en vettig förklaring! Börjar bli jävligt glad att jag rev min säsongsbiljett i bitar tidigare, så jag slipper stå och bli ännu mer förbannad.