Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySirius-Frillesås 8/3 17.00
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Sirius-Frillesås 8/3 17.00

FöregåendeSida 2 av 2

Svårt att se vad som ska kunna vända detta. Till och med Nisse, som var mitt enda hopp, har fastnat i något som jag inte kan förstå.

Positivt idag, Kumpoja är med igen och försöker, även om tempot saknas. Ted ser plötsligt ut som en lagspelare och kämpar. Vad resten gör.... ja, det vet i fan... Skridskoåkningen är i alla fall helt borta. När vi är i underläge i andra, har bollen på motståndarnas planhalva och borde trycka på, då är det en enda spelare, förutom bollföraren, som är på väg framåt!!

Vi skapar ju knappt något, förutom i de sista desperata 10 minuterna. Två slumpmål och sen en straff pga en regel som jag verkligen avskyr....  Teds lyftning fram till första målet var matchens enda ljusglimt... ja, förutom poängen då i slutsekunden.

Framspelningen till 3-4 va ju även det magi av Ted. Viktig jävla pinne nu kör vi!

Är så otroligt besviken på denna upplaga av Sirius Bandy. Skulle vi åka ur är det tidernas antihjältar. Med tio raka matcher utan vinst börjar man fundera hur det ligger till. Jag har inte sett Blåsvart så här jäkla svaga sen jag var liten grabb och Sirius var ett jojo-lag. Nu är det bara hela vägen in i kaklet som gäller. Vi ska lösa det här. Vips så ska vi vinna två raka. Aja, vi är ju ett så mycket bättre lag än dessa egentligen.

FöregåendeSida 2 av 2