Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySilly season 2022/23
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Silly season 2022/23

Härligt Jerker, 2+1 år! Gillart!

 

Bra förlängning på Jerker. Har utvecklats till en bra två-vägsspelare.

Förbättrat försvarspelet och gör sina räder in i motståndarna med bravur.

Nu är man mer än nöjd!  Super-Ted stannar hos "de vackra" ytterligare 1 år! Kröller nästa tro? Och vad mer kan det komma? Simon Jansson kanske ;-).

Underbart med Ted. Bättre början på en helg under silly season kan man inte ha.

Förlängning på Stefan också. Rutinen behövs. Bra.

Åsså Kalle också. Snart fullt i truppen. Nån förstärkning utifrån kan behövas.

Göthlin får kontrakt också. En väldigt bra junior som får chansen att vara med. Han har tränat med a-laget under hela förra säsongen.

Undrar om det innebär att Luddes knä inte fungerar fullt ut eller omom han fortsätter någon annanstans?

Utöver Simon Jansson går det ett rykte om Noa Djäkner från Ljusdal. Någon som har koll på honom?

Citat från mni1121 den april 19, 2022, 08:37

Utöver Simon Jansson går det ett rykte om Noa Djäkner från Ljusdal. Någon som har koll på honom?

Jag vet inte så jättemycket men Noa är en av flera mycket duktiga juniorer från Ljusdal. Han är född 2002 men har spelat i Ljusdals a-lag under flera år. Han är väl mittfältare / anfallare och gör en hel del poäng. När jag pratade med Ljusdal under den säsongen som var så sade många av de duktiga juniorerna att de gått samman och sagt att de gör en satsning för att ta sig upp. OM det inte lyckades så var det flera som kunde tänka sig att flytta om möjligheten dök upp. Nu gick ju inte Ljusdal upp så jag gissar att flera av dom kommer att röra på sig till andra klubbar.

Djäkner klar enligt BP.