Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySilly season 2021
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Silly season 2021

Hammarström förlängde väl med byn och isf kan Garry vara lugn.

Det där att verksamheten är på väg åt rätt håll kan säkert stämma, men i bandy får man ju tyvärr inte mycket för det. Motsvarande I fotboll hade kunnat betyda en del cash in men inte i bandy med korta kontrakt och ingen som köper loss spelare. Lite utbildningspengar in för Heeger iaf. Om SAIK pröjsar.

Välkommen Stefan Kröller till Sveriges i särklass vackraste bandyklubb. Vi är inte bara vackrast utan dessutom trevligast! Nu förstärker vi backlinjen rejält och kan vi få in en meriterad mittfältare/forward så ser det väldigt ljust ut. Tränarfrågan lär väl dessutom i princip vara löst skulle jag tro. En spelare som Kröller tecknar inte kontrakt utan att ha inside information om vilka som blir tränare.

Jag gör som Bandyibollen och sjunger

Två Stefan Edberg, det finns bara två Stefan Edberg, tvååååååå Stefan Eeeeeeedberg

Bra förstärkning.

Nu får Ted B sällskap i bilen. Finns väl plats för flera?

Finfin Siriuslördag med klassförvärv i bandy och serieledare i fotbollsallsvenskan.

Jag har känt mig aningen orolig men nu känns det bra! Härligt att vakna på lördagen och bland det första man ser är ett nyförvärv!

En hungrig anfallare nu å jag är helt nöjd

Bra att Ludde förlänger. Han fick inte stå så mycket som jag hade trott i vinter men han är ett mycket bra komplement till Anton. Jag tror att de går bra ihop också .

Daniel Bäck ansluter. Bra med rutin och erfarenhet. Jag trodde han skulle varva ned i Skutskär men det kan nog bli bra.

Det vore intressant med en poängspelare också

Trevligt med Bäck! Nu ser det ju väldigt bra ut. Fattas bara de två tränarna och en anfallare.

Albin Thomsen värvas från Villa

Bra jobbat Jimmy och ni andra i ledningen. En ung och utvecklingsbar spelare med rutin från högsta nivån trots sin ålder. Kan bli riktigt bra.