Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius FotbollSilly Season 2020
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Silly Season 2020

Sida 1 av 6Nästa

Jaha, senast i raden av övergångar är Kim till Procyon. Någon som via webbarkiv kan gräva fram och länka klubbens gamla hemsida? Snackar tidigt 00-tal. Jag vill minnas att de hade en skapligt spydig text om klubbens bildande, att syftet var just att ta upp konkurrensen med Sirius. Därav klubbnamnet också.

Nåväl, det är väl glömt och förlåtet vid det här laget. Nu har de bara sloganet "Stenhagens stolthet" och Skoglunds tröja hängde ju på Stenkakan när det begav sig.

Bylles förbjudna övergång svider dock ännu. Tur att vi inte döpte klackläktaren efter honom.

Shabani känns för övrigt skapligt het, men är det någon spelare vi bör ta in nu innan truppen spikas är det väl en mittback med tanke på RÅP, Jalle och delvis Kebba …

Nyholm hade varit något.

Citat från ErikWW den februari 26, 2020, 16:46

Nyholm hade varit något.

Behöver vi verkligen en till skadebenägen mittback? Jag känner mig skeptisk till det.

Nej ksk inte

Kul med nytt forum!

Tycker man är rätt ute med att avvakta, truppen verkar trivas ihop just nu och det som "halva bänken" presterade direkt i cupen var väldigt lovande. Får man negativa besked i backlinjen bör man ta in någon på korttid till sommaren. Framåt tycker jag man kan sitta lugnt.

Spelar Shabani till sig ett kontrakt så gör han, det vore bara positivt. Övriga som provspelat sig till kontrakt i Gefvert och Hellborg tycker jag känns väldigt lovande, du får ju nästan svart på vitt hur spelaren fungerar i gruppen och hur den står sig mot övriga. Det svåra är bara att man i första hand ska vinna matcher och Sirius har inte dom största marginalerna ekonomiskt att dra runt på en alltför stor trupp.

Citat från Joint den februari 26, 2020, 14:15

Jaha, senast i raden av övergångar är Kim till Procyon. Någon som via webbarkiv kan gräva fram och länka klubbens gamla hemsida? Snackar tidigt 00-tal. Jag vill minnas att de hade en skapligt spydig text om klubbens bildande, att syftet var just att ta upp konkurrensen med Sirius. Därav klubbnamnet också.

Nåväl, det är väl glömt och förlåtet vid det här laget. Nu har de bara sloganet "Stenhagens stolthet" och Skoglunds tröja hängde ju på Stenkakan när det begav sig.

Bylles förbjudna övergång svider dock ännu. Tur att vi inte döpte klackläktaren efter honom.

Om någon har adressen till deras gamla hemsida, så kan ni testa och skriva in den här: http://web.archive.org/ och se om ni hittar något 🙂

Såg att Moses Ogbu tränat med Karlberg. Känns ju lite konstigt att han inte skulle kunna träna med oss isåfall. Förstår inte, är det vi som inte vill eller han som inte vill komma till oss.

Föga otippat att Josh skrev på för AFC.

Jahapp, Hjalmar Ekdal kvar på lån från Bajen.

Jag har varit allergisk mot lånespelare sedan NWA 1999, och inte blev det bättre av Gerndt 2008. Men OK, nu har det gått några år och man får väl ge det en chans till. Behovet finns ju, och för andra klubbar har det ju varit ganska framgångsrikt att låna.

Sida 1 av 6Nästa