Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySilly Season 2023/24
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Silly Season 2023/24

Sida 1 av 4Nästa

Robertson skriver 1+1.

Innebär det också 1+1 för Holger och ev även för Olle?

Eskhult förutsätter jag fortsätter på bandygym

Hur blir det med professor @nyllet? Nya år?

Haha, jo jag kommer att fortsätta. Oskar måste ju få hjälp med taktiken 😊.

Gott så! Då är vi i trygga händer! Jag räknar med att pojkarna lär sig skjuta höjdare under året

Då var spekulationerna igång! Härligt!

Nils Bergström, Anton Andersson, David Thorén, Albin Thomsen och Arvid Tapper är klara enligt UNT. Bra att det skrivs om Sirius

 

... även Haraldsson ska vara klar enligt UNT

Jag såg att Noa Djäkner valde att bryta kontraktet då han inte kände tillräckligt förtroende. Det är naturligtvis viktigt sådant men jag tror även de yngre killarna behöver tänka på att inte ha för bråttom. Det kommer bli några år med lite speltid.

Noa kan bli en mycket bra bandyspelare. Han har en fantastisk klubba när han får till det.

Anton Andersson minsann. Bra där Anton och bra där Sirius

William Liw ut också. Kanske inte helt oväntat med tanke på hur hans säsong har sett ut. Han har dock fem säsonger i Sirius bakom sig och har varit en av de krigare som sett till att vi fortfarande spelar i Elitserien. Det är dessutom en otroligt ödmjuk kille som jag önskar all lycka framöver.

En förhoppning är att han väljer att stanna i Uppsala och kanske vara med Unik för att de ska kunna ta ett steg uppåt till Bandyallsvenskan.

Citat från Jocke den mars 22, 2023, 11:11

Anton Andersson minsann. Bra där Anton och bra där Sirius

Grattis till landslagsplatsen Anton.

Förlängning på Tapper idag. Bra början på helgen.

Sida 1 av 4Nästa