Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySäsongen 22-23
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Säsongen 22-23

Nyllet-effekten (@nyllet) verkar ha kommit direkt! Landslagsinformation på ingång...

Samlas gärna i smågrupper och diskutera!

 

Går det att få något liv i forumet tror ni?

@garligur, @joint, @kniv-jonas, @farbror, @farsan, @oscar, @gabbe, @haze, @cirkelkaffe, @stellan, @mni1121, @brukarn, @hannibal, @diamant, @erikww, @rrr

Kommer igång när matcherna börjar. Längtar till minusgraderna i hallen.

Följer träningen varje pass. Hjälper till att bära saker samt är bollkalle. Några kommentarer kommer här. De nya unga d.v.s. Colin och Noa ser härligt lovande ut. Colin satte ett skott i krysset och Noa är bra på klubban. Supertrevliga tränare och vad det verkar en mycket god stämning i truppen.  Överlag ser det väldigt bra ut. Trivs. Det kommer mer.

Jag är jättedåligt på att följa försäsongen. Jag har all min tillit i Nylet för att bevaka och rapportera 🙂

Hörde på träningen idag att Anton, Sune och Nisse är uttagna till A-landslagets breddtrupp! Grattis killar!

Härligt och stort grattis till landslagsplaterna! Väl värda.

Lite OT men någon som vet om det blir bra uppslutning på valdagen?

 

Sirius hej!!

Läste på LinkedIn att Jerker är skadad (tumfraktur) och kommer att vara borta i cirka 7 veckor. Inte glädjande nyheter.

Det stämmer men jag hörde 4 veckor. Han är gipsad (spricka inte brott) och gipset tas bort efter 2.5 veckor. Han tränar skridskoåkning. Det blir bra, definitivt till seriestart.

Nu börjar till och med jag få lite sug efter bandy igen.  Farbror har däremot gått upp i cigarr rök. Såg en photoshoppad bild på en skäggit herre i en bandyhall, men det lär vara fejk  🙂

Jag tror jag håller på att få lite hybris kring blåsvart. I mitt huvud är siktet på en fjärdeplats inte helt orealistisk. Plocka ned mig på jorden igen, så jag inte jinxar och det hela slutar i ett kval mot Katrineholm.

 

Sirius hej!