Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandySAIK-IKS tisdag 12 januari 19:00
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

SAIK-IKS tisdag 12 januari 19:00

Andra matchen för nya ledartrion. SAIK borta!

Vi får väl se om vi kan lura Lundberg i försvaret. Jag tror på en välspelad match med en hel del bra prestationer.

5-5 blir det!

SAIK känns inte som utomjordingar längre så jag vågar tro på en vinst: 4-3 till de vackra!

Sirius hej!

Hua, tror inte vi slagit SAIK borta sedan Lomanovs tid, har vi ens lyckats kryssa sen dess? Nåja vi gjorde ju upp med det ännu äldre Bollnässpöket för några år sedan så det borde väl gå att trycka till SAIK också. Både Motala och Byn har snott åt sig en pinne där denna säsong, vår tur nu?

Spännande att se om man kan skönja några positiva tendenser efter strulet med tränarbytet. Jag menar att nu har ju flertalet spelare fått som de velat så det blir lite upp till bevis. Men jag har låga förhoppningar om vinst och som sagt, vi har inte vunnit mot SAIK i GA någonsin? Supernöjd med ett kryss.

Sirius Hej!

Noll poäng och 19-93 i målskillnad sedan 2009 när GA invigdes. Dock har vi mycket bättre resultat de senaste åren så varför inte poäng idag. Det kan ju vara en morot också att det kan bli "historiskt".

Prio ett blir ju att begränsa/stoppa Berlin. Han bär ju laget nu när en del av de tidigare stöttespelarna lämnat.

Tycker vi har bättre anfallskapacitet men något sämre försvar så det jämnar ut sig till slut.

Vi delar på poängen!!!!!

SAIK har spelat oavgjort i fyra av de senaste sex matcherna. Med tanke på vädret så vore det ju härligt om matchen spelades ute på Jernvallen istället

Det blev vilda western-bandy, dock för få cowboys med pickadollen skjutklar men desto fler indianare.