Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: BortaresorResa till Lidköping 28/2
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Resa till Lidköping 28/2

Sida 1 av 2Nästa

Såklart ska vi till Lidköping på fredag, men hur? Minibuss, bilar eller kollektivtrafiken? Jag tar tåget till Lisch men har ingen plan för hur jag ska ta mig hem än.

Åker tåg från Alingsås till Lidköping den 28/2. Är det några andra som har Råkoll på att åka dit?🔵⚫🔵⚫😁👍

Eftersom det varit så gott som helt dött på denna tråd sedan tillkomsten utgår jag från att det inte blir någon gemensam resa till Lidköping på fredag.  Brukarn verkar ta tåget (från V-ås?) men hur blir det med er andra som tidigare anmält ert intresse att åka (Hasse, Haze, kniven)?

Måste tyvärr hoppa denna resa.

Citat från Nyllet den februari 27, 2020, 07:58

Eftersom det varit så gott som helt dött på denna tråd sedan tillkomsten utgår jag från att det inte blir någon gemensam resa till Lidköping på fredag.  Brukarn verkar ta tåget (från V-ås?) men hur blir det med er andra som tidigare anmält ert intresse att åka (Hasse, Haze, kniven)?

När måste man senast åka om det blir bil tex? Dock svårt med jobbet

Med bil och start från säg UKK 14.00 och då har man marginal. Enligt google map ska det ta 3 tim 50 min (ca 33 mil). Om allt går som det ska och med kortare "kisspauser" kommer man vara där vid 18-tiden. För övrigt ser det ut att bli bra resväder, kanske lite snö i närheten av Lidköping.

Citat från Nyllet den februari 27, 2020, 08:30

Med bil och start från säg UKK 14.00 och då har man marginal. Enligt google map ska det ta 3 tim 50 min (ca 33 mil). Om allt går som det ska och med kortare "kisspauser" kommer man vara där vid 18-tiden. För övrigt ser det ut att bli bra resväder, kanske lite snö i närheten av Lidköping.

Är du beredd att köra för jag kollar halvdag då.

Nej, känner inte för att köra. Behöver några bira för att lugna nerverna.

Aha ja då e det nog kört tyvärr. Men kan va skönt o kolla hemma med

 

Har någon kollat med yrkeschaufför Speakern? Jag vill åka.

Sida 1 av 2Nästa