Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyKvartsfinal 2020/21
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Kvartsfinal 2020/21

Klart väder, vindstilla och några minusgrader ser det ut att bli på fredag! Kanonväder för bandy! Lite snö utanför planen hade inte skadat men det är vad det är.

20:00 börjar matchen med Baren Barren på Åsenläktarn är öppen före, under och efter matchen vad jag förstår.

 

Är tredje matchen redan på lördag? Enligt elitrapport och svenskbandy den är på söndag 7/3 kl. 15. Jag frågar för att jag har läst i flera inlägg här på forumet att det skulle spelas på lördag.

Söndag är rätt, inte lördag som jag felaktigt har skrivit någonstans (de ställen jag hittat det på har jag nu även rättat)

Hur länge håller vi nollan?

Känns hopplöst och frustrerande. Otroligt irriterande kommentator osså Candell som grädde på moset.

Efter en närmare titt på Villas laguppställning förstår man att blåsvart hade en kinkig uppgift. Så mycket spetskompetens och rutin mot ett ungt blåsvart. Visst kan man vara besviken över blåsvarts prestation men det är inte jag. Jag ser matcherna mot Villa som en nyttig och lärorik erfarenhet som vi tar med oss till nästa säsong. Om vi får behålla de flesta spelarna och kanske spetsa med rutin tycker jag det ser ljust ut.

Vi vinner imorgon ! Det är dags nu!

1-7,0-5,1-5,1-5 har varit ht-resultaten i mötena med Villa denna säsong. Lär ta slut idag men vore ju kul med att åtminstone ha hoppet kvar efter paus. Kriga Blåsvart!

Nej det tar inte slut! Vi vinner idag!

Allt att vinna idag!!