Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyKvartsfinal 2020/21
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Kvartsfinal 2020/21

Sida 1 av 3Nästa

Då var vi i kvartsfinal! F-n att man inte kan vara på plats annat än på åsenläktarn!

Jag hoppas på bra stöttning under hemmamatcherna!

Vi möter Villa borta nu på onsdag, sedan hemma på fredag och borta igen på söndag

Detta med att vi tog oss till kvartsfinal tror jag betyder mycket vad gäller nästa säsongs kontraktsskrivandet. Nu hoppas jag på att vi kan rubba Villa i åtminstone en match.

Spännande att se om Olle har nån taktisk räv bakom örat.

Jag byter ut en taktisk räv bakom örat mot en täckande röv framför Anton.

Får vi till försvarsspelet så kan det bli jämna matcher. Vi gör ju mål på hörnor så de vill nog inte släppa till många sådana mot oss.

Om vi kan vinna en match och i alla fall spela jämt tror jag gör mycket inför nästa säsong. Men vi ska inte ge upp på förhand även om Villa naturligtvis är stora favoriter.

Vi har ju precis allt att vinna i denna kvartsfinalserie. Ingen förväntar sig att vi ska slå ut Villa. Få (förutom vi själva kanske) ser ens att det ska bli jämnt. Det är otroligt inspirerande till nästa säsong (skönt att ha med sig ett slutspel in i den tunga barmarkssäsongen).

Inga förväntningar. Inga krav. Ut och kör!!!!

Slutade ju inte så bra men nu ger vi dem en match på fredag. Känner på mig vi vinner med 5-4.

Vi ger dem en tuff match på fredag och en sur lång hemresa som gör att vi även utmanar på söndag

Sirius spelstil passar tydligen Villa speciellt bra. De har helt enkelt för många spetsspelare och ”legogubben” verkar vara nästan omöjlig att stoppa. Surt, men bara försöka göra en smartare match hemma.

Sida 1 av 3Nästa