Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyKvalet 2020
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Kvalet 2020

FöregåendeSida 5 av 5

Jag justerade mitt inlägg och ska akta ryggen framöver

Att vi måste vinna mot Falun verkar mer eller mindre klart. Det kan gå med en pinne om Falun samtidig torskar mot Frille och vi vinner stort mot LAIK. Tyvärr kommer (troligtvis) Frille redan vara klara för elitserien och dessutom bakfulla när de möter Falun hemma. Det bästa vore om vi vinner mot Falun samtidigt som Frille tappar en pinne borta mot LAIK. Då är inte Frille helt klara och bjuder upp till kamp mot Falun. LAIK skulle förvisso, teoretiskt sett, ha chans att gå upp de med men de har sämsta målskillnaden och jag tror inte de vill gå upp.

Vad ska man säga? Det var ett kval som vanligt!
Tack LAIK för att ni tog en poäng av Falun i kvalet

Det finns många saker som laget behöver prata om och få ihop till nästa säsong. Just nu får de väl njuta dock

Nu kan man pusta ut. Skönt! Satans Sirius som skapat detta kvalhelvete - igen! Vill ni ta död på oss supportrar? Ni är fan farligare än Coronavirus.

Kan vi säga att vändningen berodde på Johan Jansson Hydlingeffekten?

 

Hedersomnämnande till:
Adrian Emretsson och materialförvaltarna i Frillesås som glömde hans skridskor till matchen på Studan.
Elias Modin i Frillesås som jag tror var den som nickade bollen i straffområdet på övertid mot oss.
Markus Johannsson i LAIK som kvitterade till 5-5 mot Falun.

FöregåendeSida 5 av 5