Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyHjälp Sirius Bandy
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Hjälp Sirius Bandy

Citat från Nyllet den maj 21, 2020, 16:17

Haha, nu är det ju muntert här inne! ”Hopplös framtid” the sirius way!

eller ny Punk på svenska istället för No Future.

Hopplös Framtid – den var bra. Råcynisk!

Totalt Jävla Mörker är ett annat punkband.

"Ni som säger att Västerås - det är en vacker stad / har aldrig åkt på stryk vid Rocklundas arenapromenad" (ur Möjligheternas stad från Det ofrivilliga lidandets maskineri)

"Rika jävel (Engborg) du är i minoritet / och våran lösning på problemet är i hög grad konkret..." (ur Brev från TJM del II från Det ofrivilliga lidandets maskineri)

"Ge mig portkoden till helvetet (bandyhall), så tar jag mig härifrån, allt är ekon och skuggor, det enda jag har är blödande sår" (ur Helvetets portkod från Människans ringa värde)

@nyllet Nu blev det kanske lite mer dystert än vad jag tänkte mig. 🙂

Lycklig samtid blir därför min melodi de närmaste veckorna.

 

 

Det dyker upp lite nya ”tischor” och affischer emellanåt på https://iksshop.se

Undrar om någon av de yngre förstår ”Spola kröken kampanjen”? https://iksshop.se/products/spola-kroken-poster-bla

 

Johnny söker statister (det är nu det händer ungdomar! Er stora chans att synas OCH göra nytta)

"Finns det några ur@VastraSidan som vill ställa upp som statister och huvudrollsinnehavare för ett reklamklipp till Sirius Bandy?!?
Kontakta gärna mig vid intresse >>johnny.helmersson@siriusbandy.se"

Jag har redan anmält mig 🙂

Lysande! Roligt!

Allt annat än Guldbagge-vinnare, Guldägget-vinnare m.m. känns orimligt!

 

Glöm förresten inte att köpa Bandytipset (välj vilket lag ni vill att överskottet ska gå till)

Bandytipset 2020/21

 

Hur funkar det med medlemskapet i Sirius Bandy? ”Ledsnade” på att förnya medlemskapet, men gjorde comeback i klubben för några månader sen, men har ännu inte fått någon bekräftelse varken digitalt eller fysiskt. Finns det medlemskort? Förmåner? Ryktas om rabatt på Brasseriet? Medlemsbrev? En fribiljett eller två? Någonting? Någon som vet? Skulle bli en nytändning runt medlemskapet då tappet var stort, vilket kunde skönjas på årsmötet. Någon gubbe påpekade dock att medlemskapet ska vara helt reservationslöst, man gör det för att stötta klubben va!

All medlemshantering inom bandyn sker via laget.se. En av anledningarna till det är att lagen har laget.se som bas för all sin hantering av träningar, matcher, spelare, ledare osv.

Medlemskortet är digitalt och hittas i appen för laget.se. Det gamla i plast var dock snyggt plånboksvänlig

Vad gäller medlemsgruppen så har den varit vilande en tid men @kniv-jonas nämnde innan sommaren att det fanns förslag på en nystart och mer information nu under hösten!

Allt som du nämner ovan har varit uppe för diskussion i den tidigare medlemsgruppen och för något år sedan fick man ut ett rabatthäfte osv såsom medlem.

Det är svårt att realisera alla de förslag som finns kring medlemsskapet då det ska administreras, finansiering osv.

Det erbjudanden som finns just nu är: https://www.siriusbandy.se/erbjudanden/