Hjälp Sirius Bandy
Citat från Gabbe den mars 31, 2020, 12:54Citat från Jocke den mars 31, 2020, 12:30Det nya Siriuslotteriet kan ju ingen missa! Bergströms bortatröja skulle sitta fint på väggen hemma
Klubban som håll Sirius kvar i Elitserien skulle också sitta fint 😉
Citat från Jocke den mars 31, 2020, 12:30Det nya Siriuslotteriet kan ju ingen missa! Bergströms bortatröja skulle sitta fint på väggen hemma
Klubban som håll Sirius kvar i Elitserien skulle också sitta fint 😉

Citat från Nyllet den mars 31, 2020, 13:32Köpt fem lotter. Tänk att vinna Pirres klubba! Nisse bortatröja är inte fy skam heller 😛!
Köpt fem lotter. Tänk att vinna Pirres klubba! Nisse bortatröja är inte fy skam heller 😛!

Citat från Jocke den april 15, 2020, 05:51Då var lottningen klar
Grattis alla vinnare!
Då var lottningen klar
Grattis alla vinnare!

Citat från Jocke den maj 20, 2020, 07:33Är det någon som vet hur försäljningen på https://iksshop.se går?
Har ni köpt något och i så fall vad? Jag tänkte ev köpa (ytterligare) en Hoodie eller T-shirt. Kanske en @nyllet mössa (Siriusmössa Pom-Pom) innan de helt utgår ur sortimentet
Är det någon som vet hur försäljningen på https://iksshop.se går?
Har ni köpt något och i så fall vad? Jag tänkte ev köpa (ytterligare) en Hoodie eller T-shirt. Kanske en @nyllet mössa (Siriusmössa Pom-Pom) innan de helt utgår ur sortimentet

Citat från Joint den maj 20, 2020, 16:23Jag är övertygad om att "Glad-Garry" köpt sig tröjan "Hoppfull Framtid". 🙂
Jag är övertygad om att "Glad-Garry" köpt sig tröjan "Hoppfull Framtid". 🙂
Citat från garligur den maj 20, 2020, 16:40Det var länge sen jag slutade tro på nån framtid.... mycket mindre än hoppfull sådan......
Det var länge sen jag slutade tro på nån framtid.... mycket mindre än hoppfull sådan......

Citat från Jocke den maj 21, 2020, 14:18Det får bli en med texten Hopplös framtid
Det får bli en med texten Hopplös framtid

Citat från Nyllet den maj 21, 2020, 16:17Haha, nu är det ju muntert här inne! ”Hopplös framtid” the sirius way!
Haha, nu är det ju muntert här inne! ”Hopplös framtid” the sirius way!
Citat från garligur den maj 22, 2020, 21:46Enda hoppet i detta sammanhang är att min kära särbo jobbar på samarbetsföretaget....
Enda hoppet i detta sammanhang är att min kära särbo jobbar på samarbetsföretaget....

Citat från Jocke den maj 23, 2020, 19:54@garligur särbo jobbar åt UNIK alltså?
Fast det borde tas fram en tröja med texten ”Det är jag som är Glad-Garry”
å naturligtvis en till ”Sirius Hej-mannen” @rrr
Ibland kan det var viktigt att veta vem som är vem!
@garligur särbo jobbar åt UNIK alltså?
Fast det borde tas fram en tröja med texten ”Det är jag som är Glad-Garry”
å naturligtvis en till ”Sirius Hej-mannen” @rrr
Ibland kan det var viktigt att veta vem som är vem!