Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyFrillesås-Sirius tor 5/3
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Frillesås-Sirius tor 5/3

Hampan är intressant men jag vet fan inte ens om jag kan vara bland folk en dag som denna.

Efter att lyckats jinxa sönder de första matcherna med mina tips, så tippar jag nu att Frillesås vinner med 37-1!!  Kommer inte att våga kolla resultatet förrän efter 21 ikväll.

Citat från Kniv-Jonas den mars 5, 2020, 10:42

Hampan är intressant men jag vet fan inte ens om jag kan vara bland folk en dag som denna.

Det är precis en dag som denna att man ska vara bland kamrater!

Vi kör Hampan då. Jag meddelar Jonny. Jag jobbar så kommer loss precis till avslag.

Jag jobbar på hemmafronten med grabben så jag kommer att vara där närmare kl. 19 jag med.

Hampan it is!

Ser ut att bli upphåll och tre-fyra grader plus på Sjöaremossen. Lite jävlar-anamma nu! Sisu!

Ett steg framåt men toksur avslutning. Nu gäller bara 3 raka segrar.

Ett litet steg framåt iaf. Visst är det bätter, men inte fan är det väl bra? Vi släppte till nio hörnor i andra. Sergey skapade väl en tre-fyra bara på egen hand … Punkta på söndag! Annars hade de väl inte så mycket hot egentligen, men det är ju så sjukt ängsligt. Steppa upp nu för fasiken. Ångest!

Att spela helt ok och få med sig en pinne går att leva med. Men sättet vi tappar en poäng på slutet känns hemskt. Blev helt svart för mig när Liljegren klev in och avgjorde där på slutet.