Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyFrillesås-Sirius tor 5/3
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Frillesås-Sirius tor 5/3

Sida 1 av 3Nästa

Kriga, åk skridskor och passa bollen till en blåsvart kompis. Svårare än så behöver det inte vara.

Nä, det gick ju som en räkmacka i serien. 6-0 och 5-0. Nu är det dock andra bullar. Det verkar som att vi har tur med vädret i morgon. Bra is igen, alltså. Vad nu det betyder. Våga gasa från start! Kör!!!

Har fortfarande inte hämtat mig från denna vidriga kvalstart. Hoppas verkligen på lite mer offensiv attityd framöver.

Jag orkar inte titta på matchen i morgon. Det blir elitrapport vart 20:e min eller liknande. Går det dåligt till en början slutar jag kolla elitrapport. Torsdagskvällen är förstörd och jag har ångest redan nu. Fan Sirius! Många gånger hatar jag mig själv för att jag håller på klubben. Jävla farsan som tog med mig på bandymatcher på 60-talet. Då var det bara glädje och vi var bäst! Nu förtiden är det ångest under fotbollssäsongen och ångest under vintersäsongen. Hur kul är det på en skala 1 till 10? Varför kan vi aldrig vara liksom lite mitt emellan? Att vi skulle befinna oss i toppskiktet av allsvenskan eller elitserien finns inte. Skönt att jag fick skriva av mig lite frustration. Tack för ordet!

 

Men @Nyllet då har du ju fått uppleva framgång i alla fall. 🙂 om än för mer än 50 år sedan.

Tänk på de som började hålla på Sirius under 70-talet. De har ju inte ens det med sig.

PS! Fotbollen måste väl ända anses som framgångsrik de senaste fem åren DS!

PS igen! Jag skulle också vara så väldigt nöjd med bara lite lugn och ro. DS igen!

Det finns möjlighet att kolla matchen på Hampan. Intresse?

Citat från Brukarn den mars 4, 2020, 11:00

Kriga, åk skridskor och passa bollen till en blåsvart kompis. Svårare än så behöver det inte vara.

Och ha roligt när man spelar bandy!

Citat från Joint den mars 4, 2020, 22:55

Det finns möjlighet att kolla matchen på Hampan. Intresse?

Jag skulle kunna tänka mig. Styr du någonting upp Joint?

Hampan låter intressant. Kan vara skönt att slippa vara ensam med sin bandyångest 🙀

Jag tror inte jag pallar se matchen men i goda västringars sällskap kanske jag gör ett besök på Hampan. Jag får se. Alltså, nu när Ted och Marcus är borta måste ju genomsnittsåldern vara rekordlåg?

Sida 1 av 3Nästa