Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyFredag 13/11
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Fredag 13/11

FöregåendeSida 2 av 2

Norra parkeringsplatsen såg man bra ifrån för några dagar sedan, men möjligt att skynken eller dylikt kommit upp där. Jag gillar skogen, jag. Skogsmulle. Luften är fri.

Lite nervös är man ju (som vanligt!) men jag ska ändå våga mig på ett djärvt tips. 5-4 till blåsvart!

Sirius Hej!

Tog en lunchpromenad förbi Studan och isen ser fin ut. Får nog bli skogspromenad för mig med. Pallar inte att kolla en hemmamatch från tv-soffan. Teemu tar kaptensbindeln efter Victor, blir nog bra det.

Satans, vare sig Nisse eller Heeger med. Satans Corona (och vi vet inte om de är infekterade). Nä, då blir det tufft. Fan!

Vi behöver i alla fall inte oroa oss för nedflyttning i år.

https://www.svenskbandy.se/NYHETER/SENASTENYTT/SvenskBandytaransvar

Så, med lite distans. Bra fart i andra. Ni som stod på åsen, bra jobbat, ni hördes och omnämndes i tv-sändingen.

Vet inte hur mycket vinden påverkade. Hade Saik mycket med i första?

Kämpa på svart och blå.

Det lät riktigt bra i tv sändning!

SAIK benämns som ”Kolsäckarna” på referatet på vår officiella hemsida. @Nyllet: Har du gått och blivit skribent där? 😁

Nej, jag är helt oskyldig 😇! För övrigt har jag lugnat ner mig vad gäller ogillandet av ”kolsäckarna”. Nu finns det ju ett lag i ES som är 10 ggr värre än vad SAIK varit. Övertygad om att alla fattar vilket lag jag menar. 🤢

Originalversionen av Kolsäckarna. Ja, de är vidriga. Stör mig även på Bollnäs förehavanden. Speciellt med tanke på att de haft starka åsikter när vi haft ekonomiska svårigheter. Vet inte om deras lagbygge är att sanera och ta ansvar. Deras lösning tycks alltid vara att satsa sig ur krisen.

För övrigt tappade jag lite intresse för denna säsongs bandy sedan serierna stängdes.

Premiären var ju annars hedersam, fast utifrån skogsvyn såg det mest ut att vara SAIK för större delen av slanten, men ändå var det inte långt ifrån poäng. Anton måste ha storspelat.

FöregåendeSida 2 av 2