Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Sirius BandyElitserien säsong 2020/21
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Elitserien säsong 2020/21

Det kanske kan bli lite publik ändå till bandyn i vinter.

Det öppnas upp för att ta in 500 personer. Dock så är sittande publik ett nyckelord i det nya förslaget. Frågan är väl om de accepterar att man märker ut fasta sittplatser på bandyläktaren eller om de tänker sig krav på stolar. Det måste kunna ordnas på något sätt.

Det borde väl gå att lösa.  En burk sprayfärg, sen får man ta in åskådare som medtager egen stol/sittunderlag!

Jag vill kunna gå på bandy! Snälla!

Gå men inte stå är det som gäller.

Sitta och titta!

300 sittande (med minst en meters lucka) är det som gäller from 1 november således. Aningen snålt för att ordna matcher men bättre än noll.

 

Uppdaterat: Fortfarande lokal föreskrifter om 50 personer i Uppsala.

Blir det Relitahallen (eller om den döps om till Recoverhallen) om det blir match utan publik

 

 

Försenad start och ev ännu mer försenad start gör att det blir tätt med matcher. Skippa begreppet Annandagen för nu blir det Varannandagen framöver

Vår hemmaplan är Studan! Med eller utan publik. Spelar dom i hallen skickar jag tillbaks min säsongsbiljett och kräver pengarna tillbaks! BASTA!!!  Jag skiter i om jag så inte får se en enda match, så länge matcherna går där de ska gå. Jag går gärna uppe i skogen med kikare, eller sitter hemma vid text tv (ja, jag är gammeldags och har ledsnat på de usla nätsändningarna), men vi spelar på Studan!!!!!

Väl rutet i sann GGG-anda och jag kan inte annat än att hålla med. Befarar dock Relitan. Studans is är snart på plats. Där hör vi hemma!

Går det att få till några banderoller etc ändå? Vore ju snyggt att sätta upp längs långsidan mot åsen så de syns i sändningen .

Jag var in å kika på isen imorse och det är pågång. Ska kanske målas igen och lägga linjer men snart så ska den vara åkbar

 

Upptaktsträffen finns nu på Youtube.

Sirius: https://youtu.be/7mgvHPU0AMY?t=7036