Synliga sökvägar i forum – Du är här:ForumVästra Sidan: Västra Sidan-relateratBanderollmålning 5/9
eller Registrera för att skapa inlägg och ämnen.

Banderollmålning 5/9

Sida 1 av 2Nästa

Frågor eller idéer? Skriv i den här tråden!

Mest pepp bara!

Bra idé.

Västra Sidan borde ha en gruppbanderoll! Vi får slå slag i den saken.

Citat från Joint den augusti 30, 2020, 18:42

Bra idé.

Västra Sidan borde ha en gruppbanderoll! Vi får slå slag i den saken.

Anmäl dig så fixar vi en på lördag, du går som ungdom i mina ögon 😉

När är sista anmälan? Har inte löst det praktiska ännu, men har sugna barn.

Citat från ThomasD den augusti 31, 2020, 06:45

När är sista anmälan? Har inte löst det praktiska ännu, men har sugna barn.

Vi har inte sista datum för anmälan, däremot har vi begränsat till 20 platser. Det är dock inga problem att utöka antalet platser om det är föräldrar med barn som vill anmäla sig. I nuläget är det 16 anmälda.

Ok, vi skulle kunna bli 2 vuxna och 5 barn (2 olika familjer) om alla vill och kan. Isf från ca 13.

Citat från ThomasD den augusti 31, 2020, 10:24

Ok, vi skulle kunna bli 2 vuxna och 5 barn (2 olika familjer) om alla vill och kan. Isf från ca 13.

Inga problem, skriv här så sätter jag upp er på anmälningslistan.

Nu har vi bestämt oss. Blir mycket riktigt 2 vuxna och 5 barn från 2 familjer (om alla håller sig friska). Dyker som sagt upp ca 13 (pga av fotbollsmatch mot Dalkurd). Såg att det var 20 bokade nu, men tolkade det som att det inte var något problem.

Behöver du veta något mer Marcus?

Jag äter bara pizza utan ost, men det är nog orimligt att köpa en sån för min skull. (Fast en halv kanske...? 😉). Mina 3 barn föredrar något enkelt, typ Vesuvio, och äter nog max en tredjedels var. De andra 2 kidsen får nog i sig en halv var (om man får, skriver mest för att det inte ska beställas för mycket) medan den andre vuxne har noll preferenser.

Citat från ThomasD den september 3, 2020, 20:30

Nu har vi bestämt oss. Blir mycket riktigt 2 vuxna och 5 barn från 2 familjer (om alla håller sig friska). Dyker som sagt upp ca 13 (pga av fotbollsmatch mot Dalkurd). Såg att det var 20 bokade nu, men tolkade det som att det inte var något problem.

Behöver du veta något mer Marcus?

Jag äter bara pizza utan ost, men det är nog orimligt att köpa en sån för min skull. (Fast en halv kanske...? 😉). Mina 3 barn föredrar något enkelt, typ Vesuvio, och äter nog max en tredjedels var. De andra 2 kidsen får nog i sig en halv var (om man får, skriver mest för att det inte ska beställas för mycket) medan den andre vuxne har noll preferenser.

Tyvärr så har det blivit en dubbelbokning så vi måste va ute från Studan kl. 14. Men ni får jättegärna komma förbi ändå. En flagga eller två hinner ni nog måla!

Vi kommer att beställa lite olika pizzor som kommer kl 12. Vi kan försöka tillgodose önskemålen 🙂

Sida 1 av 2Nästa